Velkommen til partnerfrokost med fokus på det viktige temaet: reduksjon av matsvinn.
Vi starter mandagen hos vår fantastiske partner ASKO, hvor vi setter vi søkelys på hvordan vi kan bidra til mer ansvarlig ressursbruk i hele verdikjeden.
Gjennom morgenen legger vi opp til faglig påfyll, erfaringsdeling og gode samtaler. Vi starter dagen med frokost og mingling, hvor vi får anledning til å bli kjent og utveksle erfaringer.
Hovedinnlegget holdes av ASKO, som deler innsikt i hvordan de jobber systematisk for å redusere matsvinn i verdikjeden. Administrerende direktør Morten Aa Djupvik og Arild Smebye vil gi konkrete eksempler på tiltak, resultater og læringspunkter fra deres arbeid.
Deretter inviteres vi til en omvisning på anlegget, og blir enda bedre kjent med ASKO Agder gjennom det praktiske.
Frist for påmelding: 4. juni.
Program
- 0830: Frokost og mingling
- 0915: Klimapartnere ønsker velkommen
- 09:20: ASKO – hvordan de jobber for å redusere matsvinn i verdikjeden v/ adm.dir Morten Aa Djupvik og Arild Smebye
- 1015: Omvisning på anlegget
- 11:00 Vi runder av
Vi ser frem til en inspirerende og lærerik morgen sammen med dere!
Komme seg dit:
Buss: 100-bussen med busstopp «Skuggevik»
Det er parkeringsmulighet utenfor lokalene.
Ingen løser klimautfordringene alene – bli med på partnerfrokost hos ASKO!